Livet på landet

Regning tisdag

Publicerad 2012-08-21 12:36:07 i Allmänt,

Lördagens kräftskiva blev lyckad och vi hade trevligt långt in på småtimmarna. Det kan inte bli annat när man är med massa underbara, glada människor.
Vi åt, drack, spelade 51, dansade och pratade natten lång=)
Jag är ju lika duktig som vanligt på att ta kort så tyvärr har jag inte en endaste bild från kvällen.
 
De sista dagarna har vi inte gjort speciellt mycket alls. Mest bara de vanliga vardagssysslorna. Vi laddar upp batterierna för skolstart och jobbstart. Yasmine börjar tvåan nu på torsdag. Tycker att hon precis började i förskoleklass!
Själv börjar jag jobba igen på måndag och det känns helt ok. Jag trivs så bra på den avdelning jag är på nu så jag känner ingen ångest över att börja jobba igen. Självklart hade det ju inte varit fel med några extra veckors semester men jag har ju ändå haft 6 veckors ledigt så jag ska inte klaga.
 
Idag tog vi fram symaskinen och Yasmine har sytt en madrass och kudde till sina barbiedockor=) Funderar om jag ska sy några extra soffkuddar när allt ändå är framplockat. Vi har inte så mycket annat för oss ändå. Det regnar ute och vi har fortfarande ingen bil så vi tar oss ingenstans. Andreas ska jobba över ikväll och fixa med den så förhoppningsvis blir den klar idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela