Livet på landet

Mor och dotter dag

Publicerad 2012-08-02 20:46:39 i Allmänt,

Idag har jag och Yasmine haft en mysig dag tillsammans.
Vi har varit på Finness och ätit lunch, handlat ny skolväska och gympaskor och strosat runt lite i affärer tillsammans.
 
När vi kom hem så förberedde vi en trerättersmiddag som vi skulle ha till kvällen då jag och Andreas firar 4 år som gifta idag♥
Till förätt blev det toast skagen, varmrätt blev helstekt ytterfilé med pommes, sallad och bea (lax och örtsås till Yasmine) och till efterrätt åt vi vitchokladpannacotta med jordgubbar till.
 
I kväll blir det en tidig kväll för imorgon åker jag och Emma till Sundsvall för lite shopping=D
Blir till att ställa klockan tidigt så jag hinner släppa ut hästen och mata kalven och grisarna, som jag är djurvakt till, innan vi åker.
Jag ska köpa utemöbel till uteplatsen, äntligen! Ska även kolla på lite krukor man kan ha där. Sen blir det självklart en runda på IKEA. Jag har inget jag vet jag ska handla där men man kommer aldrig tomhänt ut från IKEA;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela