Livet på landet

Gräsmatta

Publicerad 2012-08-25 09:26:10 i Allmänt,

Idag ska det sås gräsmatta!
Vi har redan kört ut massa jord som har fått "ligga till sig" i några veckor så nu ska det ut några kärror till för att jämna till allt sen ska det sås gräsmatta.
Måste försöka komma på nån lösning med avspärrning så inte hundarna springer där och förstör.
Först ska jag se om jag kan få liv i min sjusovarfamilj! Yasmine har varit upp en gång men jag tror hon lade sig och kollade på TV. Mannen har jag inte sett några livstecken från än.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela