Livet på landet

Fullspäckad söndag

Publicerad 2012-08-26 09:17:35 i Allmänt,

Som vanligt är det bara jag som är vaken men jag ska strax gå upp och väcka maken. Yasmine har sovit hos mormor i natt men jag chattade nyss med henne och hon tyckte att jag skulle gå upp och nypa pappa i tårna så han vaknade så jag ska prova det och se om det funkar;-)
Vi ska snart åka och hämta henne för att sen dra iväg på kalas till hennes kusin Adde som fyllt två år. Tänkte även göra ett besök hos Shabby chick boden och kolla på Yankee candle ljus. De hade erbjudande på dem och eftersom jag älskar deras ljus är det lika bra att ladda upp förrådet.
 
Oj nu kom Andreas ner alldeles av sig själv! Kors i taket!
 
Senare i eftermiddag tänkte vi gå på bio och kolla på Iceage 4, de filmerna brukar vara rolig för både barn och vuxna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela