Livet på landet

Glad Påsk!

Publicerad 2012-04-05 18:59:03 i Allmänt,

Första veckan på "nya" jobbet" avklarad och det har varit kul att få göra lite nya saker. Idag var det bara jag och Jonas som jobbade, gammelräven Anna var ledig, men vi fixade det riktigt bra ändå. Får se vad Anna säger när hon kommer tillbaka nästa vecka, vi kanske har ställt till massa tok=)

Nu är vi påsklediga i 10 dagar, iaf jag och Yasmine=)
Vi inledde påsken med att äta en påskbuffé till middag så nu är vi proppmätta allihopa.
Påskharen har också varit här och lämnat ägg till hela familjen, gotta.

Imorgon blir det lunchgrillning med Linda, Kristoffer, Emma och P-Å med barn. De kommer hit hela gänget så kör vi lite knyts. Kul att träffas allihopa, det blir inte så ofta nuförtiden. Hoppas på finväder så vi kan vara ute för jag känner inte för att ha 6 vilda ungar inne i flera timmar.

Igår var Andreas iväg och köpte en ny bil. En röd Toyota Lexus blev det och även fast det tar hårt på mig att säga det så måste jag erkänna att den var jäkligt snygg, trots att det är en Toyota;-)
Han köpte den till mig, fast han har bara inte insett det än;-) Tror att jag skulle passa jäkligt bra bakom ratten på den!

Glad Påsk till er alla!
Se till att äta riktigt mycket påskgodis och ägg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela