Livet på landet

Rättelse

Publicerad 2012-04-06 18:07:25 i Allmänt,

Fick igår lära mig av min man att Lexus är ett bilmärke och inte en modell av Toyota, som jag trodde.
Så alltså har han köpt en Lexus och det känns ju jäkligt bra att det inte var en Toyota;-)

Tycker det är lite roligt att tracka ner på Toyota eftersom jag själv är stolt Volvo ägare.

Andreas chefer och arbetskamrater försöker få mig att köpa en Toyota men av prinicpskäl så vägrar jag. Barnslig, vaddå? =P
Snart så får jag nog en riktigt bra rabatt om jag köper en Toyota med tanke på hur länge de har försökt få mig att överge min älskade Volvo för en Toyota=)

Kommentarer

Postat av: Gumman

Publicerad 2012-04-06 22:22:13

Stå på dej, Toyota är bara för gamla gubbar:)

Postat av: Nette

Publicerad 2012-04-07 09:06:20

Haha, ja det tycker jag med=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela