Livet på landet

Buspalatset

Publicerad 2012-04-12 20:59:10 i Allmänt,

Idag blev det en tripp till Buspalatset i Bollnäs med Linda och barnen. Vi har Jon här hos oss tills på söndag så han var också med=)

Efter några timmars busande så åkte vi på Max och åt lunch. Förstår inte varför jag aldrig lär mig att jag inte ska äta sån mat. Får bara ont i magen efteråt och känner mig spyfärdig av allt fett och klägg. Jag tycker ju inte ens att det är gott. Tur att det är väldigt sällan jag kommer på den dumma idén att gå på hamburgerställen.
Efter det åkte vi in på Rusta där jag köpte en dörrmatta och en ny vardagsrumsmatta.

Nu är Yasmine och Jon på väg att lägga sig, kan tro att de somnar ganska snabbt idag med tanke på att de har hållt igång hela dagen och kvällen. Först Buspalatset sen har de hoppat studsmatta flera timmar sen vi kom hem. De leker så otroligt bra tillsammans, väldigt sällan nåt bråk.

Nu börjar snart serien som jag väntat på hela veckan, Revenge. Så otroligt bra och spännande!

Måste beklaga mig lite över min odåga till hund, Loke.
Vi hade stortstädat och jag hade precis skurat golvet och det luktade härligt nystädat i hela huset, då kommer odågan in och gör geggspår över hela golvet PLUS att han hade rullat sig i hästskit så nu luktar det allt annat än gott här inne! Blä vad less jag blir=( Men men egentligen bara fjantiga I-landsproblem, man ska inte klaga så jäkla mycket. Fast lite måsta jag ändå få beklaga mig;-)
Imorgon blir det till att dra ut slangen och bada hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela