Livet på landet

Bästa helgen...

Publicerad 2012-04-30 11:55:33 i Allmänt,

...på väldigt länge har jag haft!
Kan det bli annat än superkul när man har sex underbara, roliga, spralliga tjejer med sig i en stuga i fjällen? Lite?!? alkohol på det sen var succen ett faktum;-)


Matlagning på G efter afterskin.




Utsikten från helikotern när vi flög upp på berget=)


Det var jag och Kerstin som åkte helikopter, de andra tog liften upp.
Helt underbart var det, jag har alltid velat flyga helikopter.


Mitt ute på fjället i en liten dal var lördagens afterski. Där hade de byggt upp ett helt festområde med scen och öltält. Sen var det bara att gräva sig en snögrotta och sitta och drivcka öl, lyssna på musik och ha det gött.


Gänget samlat, jag kikar fram bakom Johanna =)


Hemma igen och omladdning för kvällens festligheter. Det var Hardcore superstar som spelade, inte riktigt min typ av musik men vi hade kul ändå.



Johanna och Eva grillar majskolvar.


Fiskade upp en gammal kompis när han rullade ner för skidbacken, punkar Staffan.


Vi hade perfekt läge på vår stuga, den låg en liten bit upp i skidbacken precis ovanför uteställena. Det var bara att rulla några meter ner så var man inne på krogen;-)
Det var fyra lägenheter i huset vi bodde i och jag tror att ca 70-80% var Ljusdalsbor. Man träffade på många kända ansikten.

Kan bara säga att det har varit en grymt rolig helg och jag ser fram emot nästa år igen.
Men det var rätt så skönt att komma hem och få sova i sin egen säng och kramas med älsklingen igår. Man var lite lagom mör. Det har inte varit många nyktra timmar under helgen men vad gör det om hundra år, man ska passa på att ha roligt när man kan. Carpe diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela