Livet på landet

Bad

Publicerad 2012-04-10 15:38:27 i Allmänt,

Idag packade vi badväskan, hämtade upp en kompis till Yasmine och drog iväg till badhuset.
Tror vi låg i badet minst två timmar. Lite simträning försökte vi oss på med.
Som tur var så träffade jag på några kända ansikten i badet så jag hade nån att prata med medans barnen plaskade runt.

Yasmines kompis följde med oss hem så de är uppe på hennes rum och leker medans jag sitter och bläddrar igenom lite tidningar och bloggar, tvättar lite och sitter och funderar på om jag har lust att börja storstäda badrummet... svaret blir nog antagligen NEJ. Skjuter upp det till en annan dag istället. Fast egentligen är det perfekt städväder, regn och rusk ute.

I söndags var vi iväg till vänner i Hybo och blev bjudna på grillat och dryck. Vi firade Malins och Marcus födelsedag, vilket jag fick veta först när vi kom dit. Lite tråkigt att inte ha nån present med sig=(
Riktigt trevligt hade vi iaf så igår var man lite småtrött;-)

Vi invigde nya grillen igår och den funkade bra. Grillade en hel fläskytterfilé så det blev massor med mat kvar så idag blir det rester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela