Livet på landet

Snart så...

Publicerad 2011-05-20 19:01:55 i Allmänt,

Nu är det inte långt kvar tills vi åker mot Arlanda!
Imorgon vid tolv går tåget från Ljusdal sen blir det en natt på hotell på Arlanda innan vi tar flyget mot Rhodos på söndag morgon=)
Sen väntar en veckas underbar semester!

Ska gå igenom packningen ikväll och kolla så allt är med.

Gräset är iaf klippt, så slipper vi komma hem till en djungel;-) Det ska vattnas blommor och packas till hundarna som ska bo hos moffen när vi är borta.
Känns ändå som vi har läget under kontroll och det mesta är klart.

Ska bli så kul att få träffa brorsan och hans nya tjej som jag inte har träffat än.
Åhhh vad jag längtar!!! Ska bara njuta och ha det bra hela veckan!

Jag har varit iväg och klippt håret idag så nu går det att fixa det igen. Det tråkiga med kortare hår är att det blir "förvuxet" så fort och då går det inte att fixa till det som jag vill, men nu är det inga problems. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela