Livet på landet

Greece here we come!!!

Publicerad 2011-05-21 09:20:20 i Allmänt,

Nu väntar vi bara på att pappsen ska komma och skjutsa oss till tåget.
Hade ställt klockan på åtta i morse men jag vaknade vid sex och kunde inte somna om så jag gick upp och städade och fixade istället.

Hjärnan går på högvarv just nu och jag sitter och funderar på vad man kan ha glömt att packa... hoppas vi fått med allt. Passen är ju iaf med och det är det viktigaste. Biljetterna har mamma.

Vet inte hur många gånger Yasmine har frågat om vi ska åka snart, tror hon är väldigt förväntansfull=)

Nu ska jag säga hej då till alla djuren och ringa och kolla om pappa är vaken.

Ha det så bra allihop så får vi se om det blir nåt blogg inlägg från Grekland=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela