Livet på landet

Bojkotta Rusta

Publicerad 2011-03-08 16:27:07 i Allmänt,

Har ringt till Rustas kundservice om tapeterna som inte matchade.

Ringde först i går men då måsta jag ta reda på trycknummret på tapeten jag skulle ha.

Hem och börja riva i sopsäcken och hittade nästan alla lappar som suttit på tapetrullarna.
När jag börjar kolla trycknummren så ser jag att det är tre olika nummer på tapeterna! Alltså har vi haft tre olika skiftningar på tapeterna!!! Helt j-la ofattbart. Varför lägger man tapeter i olika nyanser i en och samma låda?!?!?

Lyckades iaf hitta ett trycknummer som de flesta rullarna hade och antar att det är det numret vi ska ha.

Ringer tillbaka till kundtjänsten idag, de ringer vidare till Rusta i Bollnäs (för ni ska ju inte tro att man kan få numret och själv prata direkt med Bollnäs), de informerar att de har 5 rullar kvar med det trycknumret.
Bra tycker jag då kan de ju lägga undan 2 rullar så hämtar jag dem när vi ska till Bollnäs på fredag.
Nej det går tyvärr inte man måste åka in till butiken, de lägger inte undan några varor?!?
Men det är ju en reklamation. Det är ju ni som har gjort fel! Ska jag måsta åka 12 mil tur och retur och sen kanske tapeten inte ens finns kvar!!!
Ja tyvärr...

Grrrrr vad arg jag är. Jag tänker bojkotta Rusta!!!!!

Tjejen på kundtjänst var jätte trevlig och försökte verkligen göra sitt bästa så jag behöll lugnet, jag vet ju själv hur det är att sitta i kundtjänst och behöva lyssna på uppretade kunder. Men jag laddar upp med en rejäl utskällning till avdelningschefen i Bollnäs när jag åker dit. Vilket jäkla sätt att behandla sina kunder på!!!!!

Sen står det tryckt med lite text på tapetrullen att man ska kontrollera trycknumret på rullarna.
Skulle det inte vara bättre att skriva det på en stor skylt om man nu ska vara så j-la dum och lägga dem i samma låda!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela