Livet på landet

Vårfint

Publicerad 2011-03-01 15:56:37 i Allmänt,

Ikväll ska jag försöka ta tag i lite målning i sovrummet, det har legat lite på is nu under helgen.
Måste måla foder och halva taket en gång till sen är det dags för tapetsering.

Jag handlade garderobsinredningen när vi var på IKEA nu i helgen.
Jag vill få allt klart nu så jag kan sätta upp allt och göra fint=)
Måste ut och kolla om golvet vi har räcker, är tveksam till det... håller tummarna att det ska räcka.

Jag köpte lite nytt tyg och krukor också som jag ska försöka få upp. Av tyget ska jag göra stolsöverdrag till köksstolarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela