Livet på landet

Träningsvärk

Publicerad 2011-03-30 13:35:35 i Allmänt,

Har lite träningsvärk mellan skuldrorna idag efter gårdagens pass. Man är inte direkt i form för tillfället men snart så kommer jag att vara det=)

Det blev vab idag, Yasmine hade fortfarande ont i magen i morse plus att hon hostar och har ont i halsen men hon är pigg och äter så imorgon blir det skolan igen om det inte blir sämre. 
Jag ska åka iväg och jobba några timmar när Andreas kommer hem.

Vi har varit ut på en promenad i det vackra vädret och det var riktigt skönt.
Jag ska försöka ta mig ut på prommis varje dag nu så man kommer in i det. Första veckan kan vara lite motig men sen blir det ett beroende och då "måste" man bara ut och gå varje dag.

Promenader och ridning är de motionsformer som jag tycker bäst om men även styrketräning är kul, bara man tar sig iväg.
Funderar om jag ska låna en sommarhäst och se om man fortfarande har intresset och tiden för att sköta om en häst. Det är ju himla roligt att rida plus att det är bra träning. Får se hur det blir, ska fundera lite till på det.

Nu ska jag ringa ett jobbigt men samtidigt viktigt och nödvändigt samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela