Livet på landet

Pace

Publicerad 2011-03-29 20:46:46 i Allmänt,

Då har man varit på Pace för första gången och gjort ett träningspass=)

Det var mycket mindre där än vad jag hade trott.

Emma fick visa mig hur alla maskiner fungerade.
Det blev ett pass på ca 45 min sen tog vi en liten prommis på det.

Jag var inte så överdrivet taggad att åka iväg men bara man kom dit så var det riktigt kul=)
Jag tog en prova på gång nu för att se om det var nåt för mig och det tycker jag att det var så nu ska jag lösa årskort.

Känner mig nöjd med mig själv, först en rask promenad igår och sen träning idag. Imorgon jobbar jag lång dag men jag tänkte försöka ta mig ut och gå en sväng på lunchen. Om det blir nåt jobb imorgon då, beror på hur Yasmine känner sig.
Hon har verkat rätt så pigg nu ikväll men hon har fotfarande ont i magen=(
Dessutom så hostar hon väldigt mycket på nätterna. Hela familjen går omkring och hostar och är lite halv krassliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela