Livet på landet

Lördag

Publicerad 2011-03-26 17:57:47 i Allmänt,

Idag har vi varit ute och ränt hela dagen.
Andreas var iväg på anglingstävling i Hassela så jag och Yasmine har hade en tjejdag.

Vi började med att åka in och handla på Dollar. Vad stort och fint de hade gjort där. Mycket bättre ordning än tidigare.
Vi hittade bla en hissgardin till sovrummet samt matchande langder som jag tänkte göra huvudgavel och kuddar av.
Vi var in till pappsen ,som jobbade idag, och fick bilen tvättad. Det var verkligen på tiden! Nu är den så ren och fin=) Tack pappa!

Vi tog en sväng på tygaffären och handlade vadd också som jag ska ha till huvudgaveln. Så imorgon är det bara till att börja tillverka huvudgavel.

Jag knäppte lite kort på sovrummet imorse men jag tror att jag ska vänta med att lägga ut dem så jag kan ta nya när gaveln är klar.

Vi var hem en sväng och lastade ur bilen och åt lunchen sen åkte vi till Malin och hälsade på.
Kul att äntligen få se hur hon bor, jättefint
Hon hade varnat mig innan att jag skulle ta med mig solglasögonen eftersom hon har så vitt överallt;-)

Nu har jag hällt upp ett glas rött och ska gå ut och kolla hur det går för älskligen ute vid grillen=)

Ha en bra lördag!


Bjusar på en bild från sovrummet iaf=)


Ok en till då!
I väntan på att vi lyckas lura hit elektrikern så ligger det sladdar lite överallt men det bjuder jag på.
Freja ville också vara med.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-03-26 22:53:03

Vad bra att du tyckte om muffinsen. Det är ju ett bra betyg när någon går ifrån sin diet för att få äta det man bakat! :) Vad bra, jag ska testa med bakplåtspapper nästa gång.

Vad fint ni har i sovrummet! Ser även att vi har likadan taklampa. :) Snygg!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-27 15:43:09

Du e´så duktig å få till det, jätte fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela