Livet på landet

Helg igen=)

Publicerad 2011-03-25 14:35:58 i Allmänt,

Äntligen hemma och nu är det helg!

Var en sväng på köpingen efter att jag slutat och hade hämtat Yasmine.

Vi var in på syaffären och kollade på tyg men jag tyckte att det var alldels för dyrt så vi tar nog en sväng till Sundsvall och går på IKEA istället. Tjänar ändå in bensinpengarna om jag handlar tyg där istället för här hemma. Förstår inte att lite tyg ska kunna vara så hutlöst dyrt!
Det skulle bli billigare att köpa en ny sänggavel.

Vi var en sväng till mamma och hämtade tidningar så vi kan göra papiermaché (stavning?) grejer. Får se om vi drar igång med det nu snart om vi orkar. Yasmine fick en häststylingbok när vi var på Albins och hon verkar ganska upptagen med den för tillfället.

Egentligen borde jag gå på Albins själv när man ska handla födelsedagspresenter för när hon är med så slutar det alltid med att det blir dubbelt så dyrt;-)

Nu ska jag passa på att vila en stund på soffan medans hon är sysselsatt.
Har varit så sjukt trött hela veckan.

Fick förresten äntligen deklarationen idag och det blev några tusenlappar extra i plånboken=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela