Livet på landet

Frukost på säng

Publicerad 2011-03-10 12:31:43 i Allmänt,

Klockan är bara strax efter tolv och ändå har vi hunnit med massor idag=)

Morgonen började med att jag blev väckt med frukost på säng av Yasmine. Mammas gohjärta kom upp med en kopp med vaniljyoghurt till mig och till sig själv hade hon gjort mackor♥
Egentligen äter jag ju inte vanlijyoghurt nu när jag försöker hålla mig till LCHF men självklart så åt jag ju det när hon varit så go och gjort i ordning till mig.

Sen gjorde vi en storstädning/rensning på Yasmine rum så nu är det ordning och reda igen, ett litet tag iaf...

När vi var klara med det så började solen titta fram så vi skyndade oss att klä på oss och gå ut. Vi tog en sparktur med hundarna, var till Söromberget och kollade lite på hästarna.

Nu har vi nyss ätit lunch och Yasmine är uppe på sitt rum och leker så jag ska ta och passa på att sätta upp de sista tapetvåderna. Fortfarande i fel nyans men nu skiter jag i det.
Tycker att Rusta har en väldigt bra reklam, det enda deras tapeter duger till är för hundar att pissa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela