Livet på landet

Lovley summer!

Publicerad 2011-07-29 19:32:01 i Allmänt,

Oj vad länge sen jag var in här på bloggen, såg dessutom att jag fått några kommentarer för flera veckor sen som jag såg först nu=)
Det finns inte riktigt tid och intresse för att hålla på och blogga just nu men tänkte att jag iaf skulle skriva några rader så ni vet att jag lever.

Är inne på min andra semestervecka nu och har tre veckor till att se fram emot=) Vi har solat och badat, renoverat Yasmines rum, umgåtts med massa härliga vänner, grillat, varit till Furuvik och på Grönan och haft det underbart. Ska försöka lägga upp lite bilder på vad vi har haft för oss på sistone, när tiden och intresset finns;-)

Nu ska vi försöka släpa upp ett skåp på Yasmines rum=) Jag köpte det av en arbetskamrat för en billig peng och nu har vi slipat och målat det vitt. Jättebra förvaring för alla Yasmines pysselgrejer, dessutom ska vi ställa den för ett av hennes fönster så nu slipper man ett fönster till. Vi har alldeles för många fönster i vårt hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela