Livet på landet

Show must go on

Publicerad 2011-01-04 11:06:46 i Allmänt,

På jobbet igen. Idag känner jag mig lite piggare och jag har sovit riktigt bra i natt.

Barnen somnade runt halv tio igår. Det märks att det är lov och de är vana att vara vakna lite längre nu för de har svårt att somna "i tid". Har försökt att få dem i säng i hyfsad tid så de hinner somna före oss.

Jon har sovit hos oss i två nätter nu och igår hade de gjort en hundshow som de tränat på under dagen och visade upp för oss när jag kom hem från jobbet=) 
De gjorde olika trick med Loke och Freja och var jätteduktiga. De är så gulliga när de gör sina shower, vilket de älskar att göra. De har haft dansshower, julshower, sångshower, restaurang, affär mm.

Om jag har tid i kväll så ska jag börja att städa bort julen, det känns lite sorgligt för det är så fint med alla ljus överallt men nu är julen över så då ska det bort. Granen kastade jag ut dagen för nyårsafton så vi skulle få plats med vårt matsalsbord.


Ska försöka ta mig tid att lägga in lite bilder från nyår och lilla julafton också. Kommer inom kort, hoppas jag;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela