Livet på landet

Ögonlaser

Publicerad 2011-01-17 20:33:18 i Allmänt,

Har börjat fundera på att göra en ögonoperation och läser allt jag kan komma över på nätet.
Har pratat lite med en kollega som också gjort en operation nyligen och hon hade bara positiva saker att säga.
Det finns en klinik i Sundsvall som jag isf funderar på.

I längden kommer jag att spara in pengar på att göra en op med tanke på att linser är rätt så dyrt. Sen slipper jag allt strul med linserna när jag är på jobbet, eftersom det är så torr luft där så blir man så torr och trött i ögonen.

Jag ska fundera lite mer men än så länge så kan jag bara se fördelar med att göra en op.





"En vänskap som inte tål att allt blir sagt, håller inte i det avgörande ögonblicket"

Kommentarer

Postat av: Faster

Publicerad 2011-01-18 08:15:59

Så sanna ord om vänskap.....Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela