Livet på landet

Nyårslöften...

Publicerad 2011-01-05 18:53:04 i Allmänt,

Undrar om man ska slå till med några nyårslöften för det nya året...

*En sak skulle väl vara att sluta röka helt och hållet men det vet jag inte om jag är så intresserad av. Att bara feströka är ju inte nån big deal.
Jag slutade ju redan förra året att röka på vardagarna och det gick riktigt bra till strax innan jul när det var lite för mycket som hände så då blev det nån cigg ibland för att lugna nerverna.
Festar gör jag ju inte speciellt ofta så det blir inte många cigg på en månad ändå.

*Att gå ner i vikt är ju nåt som jag verkligen vill göra men att ha det som nyårslöfte är bara dömt att misslyckas, det är bättre att ta det när man verkligen känner sig redo.

*Att resa mer är nåt som jag skulle vilja göra. Både inom och utanför Sverige.

*Att komma  igång med träning i någon form.

*Att följa mitt hjärta och ta beslut även fast de kan kännas svåra (har jag redan börjat med)

*Att lära mig släppa kontrollen, kontrollfreak


Det var vad jag kunde komma på just nu, kanske bygger på listan sen om jag kommer på nåt mer.

Nu får jag snart göra helg och åka hem till mina älsklingar=)
Skönt med fyra dagars ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela