Livet på landet

Packar....

Publicerad 2011-02-25 20:23:08 i Allmänt,

Nu har jag packat det mesta på packlistan som jag fick av Emma.
Det var allt från badkläder till täckkläder...hm undra vad hon hittat på....
Sitter och försöker luska ut vad det kan vara. Har några teorier, får se om de stämmer eller om jag är helt ute och cyklar.

Vi ska visst åka massa bil, säger hon iaf. Får se om hon lurar mig, man vet aldrig;-)

Tar mig ett glas rött och lugnar nerverna och funderar vidare.

Nu ska jag hänga en maskin med tvätt, måsta paniktvätt så jag har nå finkläder till imorgon, det stod med på packlistan.
Lite svårt att veta vad man ska ta med men hellre för mycket packning än för lite, skulle inte förvåna mig om hela packlistan är ett skämt=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela