Livet på landet

Bara att ta ny tag

Publicerad 2011-02-04 15:56:57 i Allmänt,

Den här veckan blev det, som jag befarat, inga minus på vågen.
Plus ett kilo däremot=(
Men för att se det positiva så ligger jag fortfarande minus från start=)

Nästa vecka bli det nya tag igen!





Ikväll ska det bakas pizza.
Vanlig pizza till Yamsine coh Andreas och jag ska prova ett LCHF recept på pizzabotten. Hoppas resultatet blir bra.

Jag har suttit med PUR bokningar på jobbet de här två dagarna som jag har jobbat, för att spara på rösten. Det var riktigt roligt med lite ombyte och jag hoppas jag får prova på det lite till nästa vecka=)
Jag hade inte klarat av att sitta i telefon hela dagarna som min röst är just nu.
Nu blir det singstar förbud ett tag framöver;-)

Snart kommer älskling hem och då ska det bakas pizza.

Ha en trevlig kväll allihop och mys på med era nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela