Livet på landet

Jullov

Publicerad 2011-12-23 15:51:28 i Allmänt,

Nu har jag också fått jullov!
Fick kompa ut två timmar tidigare från jobbet så det blev en riktig kortdag idag=)

Var ut och trängdes en sväng i affärerna sen åkte jag till mamma och hämtade hem lilla ängeln och träffade lillebror och Lina en snabb sväng. De kommer hit en sväng ikväll också, Lina ska färga mina slingor så de blir röda och fina igen till jul.

Janssonen står i ugnen, äggen och potatisen är kokta och jag ska strax börja lägga upp maten till vårt lilla julbord med pappa.

Andreas kom nyss hem med en julkorg med massa gottigt från Järvsös gårdsbageri som vi ska provsmaka. Han hade fått den i julklapp från jobbet=) Man kan ju inte anklaga Toyota för att vara snåla iaf. Varje jul får den en julbonus på minst 10.000kr!
Där ligger man i lä med vår julbonus på 1000kr;-) men jag är glad för den iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela