Livet på landet

Fortsätter med julpysslet

Publicerad 2011-12-06 21:27:55 i Allmänt,

Ikväll har vi varit och handlat några julklappar till Andreas, bäst att passa på när han är borta. Ska slå in dem strax.

Vi var även in och handlade fotopapper så vi kan göra klart julkorten och några julblommor.
Men vad sur jag blev när jag kom hem och upptäckte att det var fel märke på fotpappret! 179kr bortkastade=(
Fotopappret funkade väl iofs men självklart så hade färgen tagit slut i skrivaren. Det var en färgpatron med i fotoförpackningen men den passade inte. Ska åka in och kolla om man får byta även fast jag öppnat förpackningen.
Vi har iaf gjort klart själva korten så det är bara fotona som ska klistras in.

Fyra julgrupper lyckades vi få ihop av blommorna så nu är det bara att vänta på att hyacinterna ska slå ut så det luktar jul här hemma.

Nu är det bara den jäkla snön som fattas så man kan få den där riktiga härliga julkänslan men den är riktig envis i år. Lite vitt på backen är det ju men jag vill ha minst en halvmeter snö NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela