Livet på landet

Allt möjligt

Publicerad 2011-04-14 09:37:26 i Allmänt,

Skönt att det äntligen är torsdag, inte mycket kvar av veckan nu=)

Imorgon får vi påhälsning av lilleman som ska vara hos oss när Linda jobbar kväll=) Stackars liten är krasslig men han kanske piggar på sig när han får vara med sina idoler Mamin och Naas;-)

Ikväll hoppas jag att det finns nån ledig soltid så jag och Emma kan få lite färg på fläsket;-) Det känns som jag vill ha lite grundfärg tills vi åker till Grekland. Det är inte långt kvar nu, det ska bli så j-kl kul!!!
Förhoppningsvis hinner vi med en promenad också.

Måste verkligen säga att jag trivs i min nya frisyr och jag har fått massor av positiva kommentarer från arbetskollegor och vänner, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela