Livet på landet

Sköna söndag

Publicerad 2011-04-24 14:26:07 i Allmänt,

Det blev utgång igår med Robban och Sigge.
För en gångs skull så var det faktiskt riktigt roligt, annars tycker jag inte om att gå ut. Det var lagom mycket folk och de spelade bra musik. Kul också att jag och Sigge äntligen lyckades hitta på nåt tillsammans, annars är det alltid nån av oss som inte kan.
Robban hittade ragg och är nu medbjuden på kryssning med elva tjejer=) Snabba ryck där!
Var inte hemma förrens efter tre i natt/morse så jag känner mig lite trött nu, fast jag fick iaf ligga och dra mig till halv elva, då drog älskling igång vedkapen så då gick det inte att sova nå mer=)

Har stått ute på vedbacken och fixat veden hela dagen i bikini och jag känner nu att det börjar svida lite på ryggen...
Ska nog gå ut och sätta mig i solen och steka på framsidan en stund nu=) Man måste ju passa på att vara ute nu när vi har så underbart väder.

Yasmine och moffen är ute och cyklar i Söromberget, får se när de kommer tillbaka.

Ikväll blir det grillning, skönt med lite avbrott i allt påskmats ätande, men nu börjar det mesta av påskmaten att ta slut. Jag tvingar i alla som kommer hit så mycket mat som möjligt;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela