Livet på landet

Paus från LCHF

Publicerad 2011-04-01 14:41:10 i Allmänt,

Idag har jag börjat äta vanlig kost igen. Måste prova några dagar och se om jag blir piggare och får orken tillbaka.
Jag har varit totalt slut de sista två veckorna och funderar om det kan ha med LCHF kosten att göra. Jag kanske inte klarar mig utan kolhydrater.
Synd om jag måste sluta med LCHF eftersom jag tycker att det har gått bra, även fast jag har stått still i vikt de sista två veckorna. Samtidigt hoppas jag såklart att det är bristen på kolhydrater som ligger bakom så det inte är nåt annat, allvarligare.

Vi får se om det blir bättre nu. Isf får jag hitta på nåt annat sätt att gå ner i vikt.
Jag har ju börjat komma igång med träningen så jag hoppas att det kommer att ge resultat.

Nu är det iaf äntligen helg och det är så underbart!
Ikväll blir det kycklingpaj till middag, jag och Yasmine ska snart börja förbereda den.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-04-03 10:22:05

Min kropp fungerar inte med lchf, jag körde stenhårt på det i 6 veckor förra året och jag mådde inte bra. Jag gick ner i vikt men min metabolism behöver nog lite mer kolhydrater än vad den kosten tillåter. Vi är juh kusiner så jag antar att det finns endel likheter i våra kroppar. GI fungerar dock perfekt för mig!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela