Livet på landet

Inga slingor den här gången

Publicerad 2011-04-12 07:24:25 i Allmänt,

Jag försökte mig på att göra slingor i håret i går men det gick inte så jätte bra.
För det första gjorde jag dem själv och jag skulle ha behövt minst två händer till, så det blev lite pilligt att få på blekningen och rulla in slingorna i folie.

Jag hade i blekningen i över en timme men det var bara två slingor som blev hyfsat blekt, de andra hände det ingenting med.
Antagligen var det för att jag inte lyckades få på blekningen riktigt, jag skulle ha haft mycket mer på varje slinga. Nästa gång ska jag ta hjälp av någon då tror jag att det kommer att funka för de slingor som blev blekta blev bra=)

Eftersom det inte funkade med slingningen så slängde jag i en färg istället, brunsvart blev det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela