Livet på landet

Vad är det för dag idag...

Publicerad 2010-09-28 07:11:43 i Allmänt,

...vad är det för dag idag, jo det är ingen vanlig dag för det är Nettes födelsedag, hurra, hurra, hurra=)

Lite självcentrerad måste man ju få vara på sin 20 årsdag;-)






Jag fick frukost på säng och paket i morse=) Trots att jag skulle upp klockan fem så hade älsklingen gått upp före mig för att fixa frukost ♥♥♥

Jag fick presentkort på Syrran & jag och på Parfymshoppen=) Yasmine hade gjort teckningar, en var ett hjärta som hon klistrat fina märken på och skrivit älskade mamma på♥♥♥ Hon hade gjort ett jättefint paket med scarpbooking grejer på också.
Mina goa älslingar!
Jag blev så glad!

Fick höra att jag var med i tidnigen också, så jag måsta springa ner och kolla, tack mamma, H-O och brorsan.

Kommentarer

Postat av: Katharina

Publicerad 2010-09-28 08:01:39

Ja du var med i tidningen. Du och alla barnen!! Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela