Livet på landet

Early morning

Publicerad 2010-09-30 08:35:52 i Allmänt,

Uppe före tuppen i morse, hade ställt klockan på fem eftersom jag började jobba sju.

Riktigt kallt och ruggigt väder nu på morgonen. Dimman låg så tät att jag knappt såg vägen när jag åkte till jobbet i morse.

Ikväll ska det städas upp i pannrummet så vi får in pannan och tankarna sen hoppas vi att de kan kopplas sin under helgen. Börjar bli lite kallat inne nu så lite golvvärme skulle inte skada.

Ska även städa inne så det är rent och fint till helgen. Känns så mycket skönare att få komma hem till ett nystädat hem. Då kan man bara ta det lugnt och relalalaxa. Fixa lite go mat och ha fredagsmyyyyys.

Imorgon ska jag till frissan och klippa håret och ev färga eller slinga. Får se vad det blir. Nåt nytt och spännande hoppas jag.

Sen på lördag ska jag ha tjejfest och jag håller på och klurar ut vad jag ska bjuda på för nån mat men jag tror att jag har bestämt mig. Hoppas att det duger åt girlsen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela