Livet på landet

Lycklig

Publicerad 2010-09-29 08:38:51 i Allmänt,

Vilken underbar dag jag hade igår!

Är absolut en av mina bästa födelsedagar! Alla var så goa och söta mot mig hela dagen, det är sånna gånger man verkligen känner vilka underbara människor man har omkring sig♥
Arbetskamrater som har med sig blommor, vänner som sjunger för en, folk kommer fram och grattar på födelsedagen, underbara teckningar från min lilla going, min stora going som går upp jättetidigt för att överraska med frukost på sängen, massor av presenter och blommor, gulliga grattishälsningar på FB...kan man bli annat än lycklig?!?

Fick ett resepresentkort på väldans massa pengar av mamma och H-O så till våren SKA vi ta oss iväg på en tripp till varmare breddgrader=)

Jag känner mig så jäkla nöjd o lycklig just nu!

♥Grejerna till pannrummet kom igår så nu är det bara skorstenen kvar sen är det klart och vi kommer att få varma sköna golv i vinter=D Som vi har kämpat hela våren o sommaren och nu börjar man se slutet, underbart skönt!
♥Jag är supernöjd med vår nya soffa, det är så mysigt att gosa ner sig hela familjen i den och ligga o kolla på tv.
♥Det är höst ute och jag älskar det!!! Underbart vacker och mysig årstid!
♥Det går bra på jobbet och jag har helt underbara arbetskamrater.
♥Jag hade en underbar födelsedag igår och fick massa presentkort och pengar som jag kan handla massa fina grejer för=)
♥Sist men inte minst, jag har världens bästa familj♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela