Livet på landet

Tjejfest, klant och smärta

Publicerad 2010-10-05 14:07:53 i Allmänt,

Tjejfesten i lördags var hur kul som helst=)
Massa härliga, roliga tjejer, lite käk, vin, singstar och massor av skratt.
Tack för en underbar kväll!
Det får vi göra om snart igen.

Mindre kul var väl att jag lyckades spilla ut öl i vår dator så den slutade fungera=(
Tur i oturen att vi ändå hade tänkt köpa en ny. Det värsta är om vi inte lyckas få fram alla korten som vi hade inlagda på den.
H-O ska kolla om det går att rädda hårddisken, håller tummarna.
De flesta bilderna har vi bränt på skiva men det sista året ungefär hade vi bara på datorn=(

Andreas var iväg och köpte en ny dator igår, med spillsäkert tangentbord=) Nu ska man bara lägga in alla program och favoritsidor på den.

Jag lyckades knäcka till nacken/ryggen i söndags när vi lyfte in vattentankarna i pannrummet. Fick världens huvudvärk, tror aldrig jag har haft så ont i huvudet nånsin.
Igår så masserade Andreas nacken o axlarna och fy f-n vad ont det gjorde! Känns verkligen att det sitter nånstans mellan skuldrorna. Så fort jag reser mig så blir jag helt yr i huvudet så jag har varit hemma igår och idag. Imorgon ska jag försöka gå om det inte blir värre.




Vi har ju CS Week på jobbet med massa skojiga saker och jag vill ju vara med på det.
Imorgon är det tårttävling och jag ska vara med och provsmaka och kora vinnaren.
Ska smörja in mig med massor av zonsalva och proppa i mig värktabletter så jag tar mig iväg!

Nu ska jag strax gå och möta Yasmine och Jon när de kommer med bussen. Yasmine tycker det är jättekul när jag är hemma för då får hon åka buss både till och från skolan=)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-10-05 20:15:32

Tårttävlingen är på torsdag, bara så du vet. :) Hoppas du röstar på "rätt" tårta. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela