Livet på landet

Söndag

Publicerad 2010-10-31 15:45:59 i Allmänt,

Har varit ute i det vackra vädret idag och busat lite med hundarna och snickrat. Har gjort klart fodren runt dörren ut till pannrummet. Det var ett jäkla pysslande innan det ville passa men nu är de på plats och jag har spacklat så imorgon ska det slipas och målas.
24 timmars torktid innan det är slip och övermålningsbart! Och jag som ville börja måla nu!!!
Men det är bara att vänta...

Yasmine och Andreas kommer hem imorgon. Jag saknar dem♥
Vill att de ska komma hem nu!!!

Andreas skickade en bild på en tandlös Yasmine, hon har tappat sin första tand och jag var inte med=(
Hoppas att tandfen hittar ut i skogen i natt=)

Hade en mysig kväll med Frida igår.
Vi lagade god mat, satt och pratade och kollade på film.
Man gör sånna saker alldeles för sällan! Men nu har vi bestämt att vi ska göra om det snart igen=)
Tack Frida för en härlig lördag, trots att jag var lite seg;-)

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2010-11-02 11:20:52

Nice =) Jag gillar dom skarpt! =) Å än finare IRL än på bild faktiskt =)) Kommer nog bli bra hoppas jag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela