Livet på landet

Lilla julafton

Publicerad 2010-10-14 19:29:42 i Allmänt,

Yeeaaahhhh!!! HM paketet har kommit!
Jag blir som ett litet barn när jag får klädpaket. Skyndar mig hem(ibland kan jag inte hålla mig så då öppnar jag det redan i bilen) och river upp det och provar kläderna. Sen  brukar jag och Yasmine har modevisning för varandra=)

Yasmine en jätte snygg höst/vinter jacka, jag fick ett par "skinn"leggins, två skjortor och en långkjol, Andreas fick kallingar. Tråkigt för älsklingen men han hittar aldrig nåt säger han, hur han nu skulle kunna göra det när han bläddrar igenom katalogen på mindre än en minut....;-)

Tycker det är mycket skönare att beställa hem kläder än att springa i affärer och prova. Hatar provrum=(
När man beställer kan man prova i lugn o ro hemma och även kolla om det passar med andra kläder. Är det nåt som inte passar är det bara att skicka tillbaka.


Yasmines jacka


Skjorta till mig


Blus till mig


Leggins till mig


Kjol till mig




Imorgon jobbar jag kväll 14-18 så jag får sovmorgon=) Behövs verkligen nu känner jag, har varit så trött de sista 2 veckorna.
Andreas har tagit ledigt på eftermiddagen så Yasmine får vara ledig hela dagen imorgon=)
Hoppas jag får en god fredagsmiddag när jag kommer hem från jobbet+massor av fredagsmys med mina älsklingar♥

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-10-15 19:38:54

Haha!!! Den vita blusen kikade jag på i Hudik idag, fast ljusblå/vit randig... så jäkla snygg!!PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela