Livet på landet

Stressigt?

Publicerad 2010-11-09 15:03:00 i Allmänt,

I går morse började riktigt jäkla dåligt!

Först hade vattnet frysit eftersom nån hade lämnat källardörren öppen och det var -13 grader ute. Då var det bara att skynda sig att packa ihop lite dusch grejer och tomflaskor och ringa och väcka pappa strax efter sex på morgonen. Åkte dit och lånade duschen av honom, fyllde några flaskor med vatten så vi skulle kunna göra frukost.
Hem igen.
Känner mig lite smått stressad men ändå ligger vi ganska bra till tidsmässigt då upptäcker jag att katt f-n har skitit i hundbädden!
Blir några fina ramsor om vad jag skulle vilja göra med katt f-n!!!
Torka skit.
Göra sig i ordning.
Yasmine hann som tur var äta frukost.
In i bilen.
Glömde skolväskan och frukten.
In igen.
Hämta väska.
SLUT på frukt!!!
Bre macka.
Ut igen.
Håller på och köra över katten(samma katt som sket i hundbädden tidigare så jag kanske inte skulle ha bromsat....)

Som tur var hann både jag och Yasmine i tid till skola och jobb men hela dagen känns förstörd när man får tokstressa på morgonen.

Tur att morgonen idag flöt på bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela