Livet på landet

Tillsammans igen

Publicerad 2010-11-02 17:41:13 i Allmänt,

Känns så skönt att äntligen ha familjen samlad igen.

Jag tänker aldrig mer var hemma själv en hel helg! Gud vad tråkigt jag hade i söndags.

Fredag och lördag gick bra när jag hade sällskap men sen var det ju meningen att de skulle komma hem igen på söndag kväll men de bestämde sig för att stanna en natt till. Jag som hade längtat efter dem=(
Men igår tog vi igen det och kramades och myste hela kvällen=)

Yasmine har sparat sin tand och ikväll ska den ställas i ett glas med vatten bredvid sängen så får vi se om tandfen varit där i morgon;-)
Jag är lite rädd att hon ska dricka upp den för hon har haft den i ett glas med vatten sen igår och hon tar med sig det överallt=)

Känner mig så jäkla trött och utmattad, hoppas inte det är nån sjukdom på G=( Känns som nån har tömt mig på all energi!
Igår på jobbet var jag allmänt frånvarande så jag tyckte lite synd om min "lärling" som säkert fick lyssna på massa knasigt babbel från mig. Jag gjorde väl henne helt förvirrad, stackarn.

Ska ta mig i kragen nu och tvinga mig upp och måla dörrposten!

Kommentarer

Postat av: Katharina

Publicerad 2010-11-02 22:39:03

du tömde dej säkert själv på energi.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela