Livet på landet

Julklappar

Publicerad 2010-11-15 15:02:57 i Allmänt,

Jag sitter och kollar på julklappar till Yasmine på BRs hemsida och herregud vad mycket roliga saker det finns!
Hade jag pengar skulle jag köpa allt! Jag älskar att handla flickleksaker=)

Jag hade inte tänkt köpa så mycket leksaker i år men det säger jag varje år... Julen är till för de små så det är klart att hon måste få några leksaker som hon önskar sig.
Hur kul är det för ett barn att bara få nyttogrejer?!?

Bland det bästa med julen är att få se hennes lycka när hon får något hon tycker om.
Det roliga är att hon kan bli lika glad när hon får kläder som när hon får leksaker.

Nä nu måste jag fortsätta kolla julklappar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela