Livet på landet

Hej mitt vinterland!

Publicerad 2010-11-10 08:48:30 i Allmänt,

Jippi!!!
Snöööö!!!
Massor av snö!
Hoppas att den får ligga kvar och att det kommer några dec till tills helgen.
Då ska jag ta med mig alla barnen ut och bygga snögubbar och göra snöänglar=)

Vi kommer bli tre barns föräldrar i helgen eftersom Jon och Liam ska sova här.
Jon har ju sovit här ofta så det vet jag går hur bra som helst.
Jag är lite orolig för Liam eftersom han inte har sovit här nån gång förut men han känner ju oss allihop så jag tror inte det ska bli några problem. Man är ju lite avlagd som småbarnsförälder;-)

Min Vove(Volvo) tycker inte om vinter och snö och kan vara riktigt odräglig. Men jag älskar ju min bil och på sommaren är vi alltid bästisar, jag och min vove♥ Så jag vill inte sälja honom men skulle gärna låta honom vila under vintern och ha en fyrhjulsdriven bil istället...
Det var med nöd o näppe vi tog oss ut till bussen imorse. Att vända var inte att tänka på så jag fick backa ut på storavägen för att ta mig därifrån. Får se hur det går att ta sig till jobbet nu när det har snöat ännu mer... så länge man inte släpper gasen brukar det gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela