Livet på landet

Keep on fighting

Publicerad 2010-05-12 15:21:51 i Allmänt,

Min sopp o sallads diet har legat lite på is de senaste veckorna men jag har inte gett upp hoppet än. 
Har gått upp 1,5kg av det jag lyckades gå ner tidigare så det känns lite surt men jag har bara mig själv att skylla.

Har börjat lite smått med dieten igen den här veckan men jag antar att det blir svårt att följa den nu när det är långhelg igen... blir så mycket svårare när man är hemma o vill grilla o äta masa gott.

Moster Sigge o kusin Bea med barn är i Ljusdal o hälsar på den här veckan.
De bor i Skåne så det är inte allt för ofta vi ses.  
Bea har fått ett liten bebis så jag ska pasa på o snusa lite när de kommer o hälsar på imorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela