Livet på landet

Magsjuka

Publicerad 2010-05-17 10:02:57 i Allmänt,

Usch idag ligger man hemma o har magsjuka=( Kände mig lite halvkonstig imorse men gjorde mig i ordning o hoppades att jag skulle må bättre efter lite frukost, tyvärr blev det inge bättre så jag fick ringa o sjukskriva mig. Jag mår illa o kallsvettas o magen är i uppror.
Vi var över till grannarna i lördags o grillade o spelade kubb. Igår var Micke dålig o hade åkt på magsjuka så jag lyckades väl bli smittad. Hoppas att resten av familjen klarar sig. Andreas mådde lite dåligt han också imorse men han är iaf iväg o jobbar. Yasmine verkar ha klarat sig än så länge. Tur eftersom hon ska iväg på simskola ikväll. Hon ska gå måndag o tisdag 4 veckor framöver nu. Egentligen skulle jag följa med henne imorgon men mamma kunde ställa upp o skjutsa henne istället. Jag antar ju att jag blir hemma imorgon också...

Ska ta o lägga upp lite bilder från fotbollsmatchen i Nor lite senare. Vi var o kollade när Andreas spelade i lördags.

Kommentarer

Postat av: Linda Westin

Publicerad 2010-05-17 20:30:11

Blä för magsjuka, krya på dig

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela