Livet på landet

Efter regn kommer solsken

Publicerad 2010-05-01 11:09:30 i Allmänt,

Riktigt tråkigt väder ute idag men det ser ut som att det börjar spricka upp lite. Hoppas det blir finare så man kan vara ute o pyssla på. Vi skulle behöva fixa veden men det är inte nå kul o stå ute i regnet o klyva...

Igår var vi i Boda o grillade hos Mathias o Linda. Så himla gott var det men jag åt alldeles för mycket. Var premiär för i år o sitta ute o äta. Av nån anledning så smakar det så mycket bättre när man sitter ute o äter maten.

De hade en stor kasa o massa fyrverkerier i byn. Vi var aldrig dit men vi såg både kasan o fyrverkerierna från brokvisten.
Vi hade tänkte gått o kollat på kasan men det var sånt regnväder så vi stannade inne istället.
Jag knäppte massor av kort på fyrverkerierna men eftersom jag inte kan med kameran så blev de värdelösa allihopa=( Jag måste gå en fotokurs o lära mig alla inställningar.

Vi hade iaf en riktigt trevlig kväll med god mat, spel o goa vänner=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela