Livet på landet

Ner o upp

Publicerad 2010-03-29 15:27:01 i Allmänt,

Kampen mot kilona fortsätter.

Jag skrev faktiskt fel om viktnedgången förra veckan. Kom på att jag vägde mig på morgonen första gången o på kvällen andra gången o eftersom jag ofta väger 1-2kilo mer på kvällen så måsta jag väga om mig på lördag morgon o då hade jag gått ner 3,2kg=)
Mindre roligt är att jag hade gått upp 1 kilo när jag vägde mig igår kväll=( men det hade jag räknat med eftersom jag var ut o det slank ner både det ena o det andra.
Men nu är det nya tag igen. Sallad o soppa även denna vecka. Helgerna tänker jag inte vara lika hård o jag ska ha en dag i veckan när jag får äta vad jag vill. Det funkar bäst för mig=)

Den här veckan är det även tänkt att jag ska börja motionera lite. Ikväll blir det en sväng på spinningcykeln. Får se hur långt jag orkar=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela