Livet på landet

Going down

Publicerad 2010-03-26 21:01:14 i Allmänt,

Ställde mig på vågen nyss o jag har gått ner 2,2kg sen i måndags!

Kul när man ser resultat o jag känner verkligen att det har hänt nåt, känner mig inte lika pluffsig.
Det bästa är att jag har inte kännt det som att jag har bantat utan bara att jag försöker äta nyttigare. Det kommer nog bli en till vecka med sallad o soppa sen ska jag sätta mig o kolla igenom lite gamla Viktklubb recept o försöka äta efter dem.
Just kombinationen soppa o sallad gör att man inte hinner ledsna så fort som om man bara skulle äta soppa. Jag vill ha nåt att tugga på också.

Jag gjorde en jättegod sallad till middag idag med halluomi, varma körsbärstomater, avocado, blandad sallad, chasewnötter o pesto=)

Andreas har hyrt en film som vi ska börja kolla på bara han har läst klart för Yasmine. Vi får väl se om man orkar hålla sig vaken eller om det blir som vanligt att man somnar efter halva filmen.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-28 07:35:36

Härligt!!!! 2 kg, inte illa pinkat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela