Livet på landet

6 blev 10

Publicerad 2010-03-30 08:13:19 i Allmänt,

Äntligen!! Nu har kissekattungarna kommit!!!

Märkte att det var nåt på gång igår när jag kom hem, Josefin sprang o jamade o var runt fötterna på mig hela tiden. Hon hoppade upp i mitt knä o låg där o kurrade som en tok o bökade omkring. Plötsligt ser jag att hon börjar få värkar. Hon tyckte det var en bra idé o föda i mitt knä, det tyckte däremot inte jag;-)
Jag skyndade mig upp med henne till hennes låda som vi gjort iordning o ca en halvtimme senare, vid halv tio, var den första kattungen född=)

Det blev fyra stycken. Den sista kom vid fyra tiden imorse så jag har inte fått allt för mycket sömn inatt. Men vad gör det när man ser de underbara söta små liven.
Allt gick jättebra o Josefin var så duktig.

Yasmine blev överlycklig imorse när kattungarna äntligen hade kommit, som hon har väntat! Hon skulle berätta för alla på dagis att vi hade fått kattungar=)

 

Är det nån som är sugen på kattungar eller vet nån som är det så får ni gärna höra av er till mig.
Jag säljer endast till 100%igt seriösa djurvänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela