Livet på landet

Jippi!!!

Publicerad 2010-06-17 18:03:44 i Allmänt,

Nu har de två sista kattungarna fått nya hem, de flyttar nästa vecka!

Känns så underbart skönt att veta att alla kommer få superbra o kärleksfulla hem.
Det är en familj som har barn på Yasmines dagis som ska ta de två sista. De var nyss hitt o kollade o bestämde sig för att ta båda två.

De kommer få ett jättebra hem hos dem, det är jag helt övertygad om.
De var väldigt måna om att barnen skulle vara försiktiga med kattungarna o att de inte skulle bli några "leksaker". Dessutom kommer de få vara både inne o ute. Sen känns det ju bra att man känner dem så man kan höra hur de har det, jag jobbar dessutom med pappan.

En kattunge ska flytta till Linda i Umeå. De tar med sig den hem när de kommer o hälsar på veckan efter midsommar. Jag vet ju att Linda är minst lika stor djurvän som jag så där har jag inget att oroa mig över.

Den sista kattungen behåller vi själva=)

Känns skönt också att ingen katt behöver vara ensamkatt, alla har en kompis som de kan busa med=)

Känner mig så otroligt lättad över att jag inte behövde sätt ut nån annons, för då vet man aldrig var de hamnar, utan att det löste sig så bra ändå.
Hade inte kunnat bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela