Livet på landet

Lokalsinne, vad är det?

Publicerad 2010-07-09 21:04:09 i Allmänt,

Fick mig ett riktigt gott skratt nu ikväll.

Två små tonårsflickor, nämner inga namn;-), skulle gå till Ede o bada. Pappan hade ritat en karta för att de skulle hitta. Efter några timmar kommer de fram....till Dollarstore=D. Där fick jag åka o hämta dem=D
Frågade dem hur de tänkte när de går åt helt fel håll, jag menar jag har dåligt lokalsinne men jag vet ändå att Ede ligger åt ena hållet o Ljusdal åt motsatta, de skyllde på den dåligt ritade kartan...vilket iofs var sant men ändå.

Sötnosar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela