Livet på landet

Inte riktigt nöjd...

Publicerad 2010-07-01 08:58:02 i Allmänt,

Igår var jag o hämtade ut min nya mobil.
Blev lite besviken, jag hade förväntat mig mer av den=(

Jag ville ha en mobil med bra kamera så jag slipper släpa med mig systemkameran så fort man ska knäppa kort.
När jag läste recensioner om mobilen så stod det att det blev bra bilder, det var därför jag köpte den. Men bilderna blir inte alls specielt bra o det går inte ens att zooma med den!

Sen är det ju lite ovant med Ericsson o deras menyer, jag har aldrig tyckt om att skriva SMS på Ericsson telefoner heller.
Jag låter riktigt negativ hör jag men jag blev så besviken, jag hade så stora förväntningar=(

Jag ska ge den några dagar annars ska jag ev sälja den till brorsan o köpa en annan mobil istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela