Livet på landet

Duktiga

Publicerad 2010-07-08 09:25:00 i Allmänt,

Igår var vi riktigt duktiga jag o älsklingen, om jag får skryta lite;-)

Vi var ute o kastade in ved till klockan elva igår kväll. Svettigt men faktiskt ganska kul när man är två.
Nu är all ved inne så nu är det klart! Känns skönt att kunna stryka det från "att göra" listan, den är ju rätt så lång vill jag mena.

Nu ska vi försöka lägga i en ny växel o få golvet klart. Pappa har semester nästa vecka så då kan han o Andreas få lite gjort under dagarna.

Sen ska ju pannrummet också byggas. Skulle inte förvåna mig om det blir skitväder när man ska börjar med det bara för att det har varit finväder när vi har byggt inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela